​Δέκα ημέρες μετά την μυστηριώδη εξαφάνιση του Boeing 777 της Malaysia Airlines, η Κίνα ανακοίνωσε ότι ξεκινά έρευνες στο ηπειρωτικό τμήμα της χώρας που περιλαμβάνει τον «βόρειο αεροδιάδρομο» της πιθανής διαδρομής του αεροπλάνου.
Bi_kCZICQAE4YpZ.jpg

Ο πρεσβευτής της Κίνας στη Μαλαισία ανέφερε ότι από την έως τώρα έρευνα μεταξύ των Κινέζων επιβατών του Boeing 777 δεν έχει προκύψει κάποιο στοιχείο που να σχετίζεται με την εξαφάνιση του αεροσκάφους. «Εμείς δεν βρήκαμε στοιχεία ότι οι Κινέζοι επιβάτες φέρουν ευθύνη ή είναι πιθανώς οι δράστες της εξαφάνισης», ανέφερε ο πρέσβης στη Μαλαισία, σύμφωνα με το πρακτορείο Ειδήσεων Νέα Κίνα.
Die-Suche-nach-Flug-MH370.jpg

Περιορίζει η Αυστραλία τη ζώνη ερευνών

Την ίδια ώρα η Αρχή Ναυτικής Ασφάλειας της Αυστραλίας (AMSA) ανακοίνωσε ότι έχει περιορίσει δραστικά την ζώνη όπου πραγματοποιεί έρευνες, σε μία έκταση 600.000 τετραγωνικών χιλιομέτρων στο νότιο Ινδικό Ωκεανό. Ωστόσο η ζώνη παραμένει μεγάλη, με το μέγεθός της να είναι όσο αυτό της Ισπανίας και της Πορτογαλίας μαζί.

Η AMSA διευκρίνισε ότι η νότια ζώνη ερευνών μειώθηκε από τα 19 εκατομμύρια τετραγωνικά χιλιόμετρα που ήταν αρχικά, με βάση την ανάλυση των δορυφορικών στοιχείων που πραγματοποιήθηκε από το Εθνικό Κέντρο Ασφάλειας των Μεταφορών των Ηνωμένων Πολιτειών.
boeing-777-verschollen.jpg
Εντωμεταξύ, νέο σενάριο θέλει το αεροπλάνο να πετούσε σε χαμηλό ύψος, ώστε να μην ανιχνεύεται από τα ραντάρ ενώ Πακιστάν, Ινδία, Ταλιμπάν αρνούνται ότι γνωρίζουν κάτι για το χαμένο αεροσκάφος. Από την άλλη Καζακστάν και Κιργιστάν δηλώνουν ότι δεν εισήλθαν άγνωστα αεροσκάφη στον εναέριο χώρο τους. Ακόμα και οι Ταλιμπάν αρνούνται ότι γνώριζαν οτιδήποτε για την πτήση.