Σύμφωνα με τους ειδικούς πολλά είναι τα ερωτήματα για τα αίτια της μοιραίας πτήσης του αεροσκάφους των Μαλαισιανών αερογραμμών.

Άξιον απορίας είναι λοιπόν γιατί δεν υπήρξε εκπομπή σήματος ούτε από το «μαύρο κουτί», αλλά ούτε και από κάποιον άλλο πομπό που διαθέτει ο συγκεκριμένος τύπος αεροσκαφών.

Επίσης οι ειδικοί προσπαθώντας να απαντήσουν στο ερώτημα εάν έγινε έκρηξη στον αέρα ,θέτουν ως επιχείρημα τους δορυφόρους που θα μπορούσαν να την εντοπίσουν.

Στο παραπάνω βίντεο είναι η καταγραφή της πτώσης ενός αεροσκάφους από το μαύρο κουτί.

Οι δυο Ινδονήσιοι πιλότοι λίγο πριν από την σύγκρουση και την πτώση στον ωκεανό κάνουν την τελευταία προσπάθεια να σώσουν το αεροπλάνο.

Το μαύρο κουτί το οποίο είναι πορτοκαλί στην πραγματικότητα, βρίσκεται στο πίσω μέρος του αεροσκάφους και λειτουργεί ως καταγραφέας αλλά και ως πομπός ώστε να δίνει το στίγμα εντοπισμού του αεροσκάφους.

Την ώρα που οι έρευνες για την πτώση του αεροσκάφους Boeing 777-200 των Μαλαισιανών αερογραμμών είναι σε εξέλιξη τα ερωτήματα για τα αίτια της μοιραίας πτήσης μεγαλώνουν.

Σύμφωνα με τους ειδικούς ο συγκεκριμένος τύπος αεροσκαφών τελευταίας τεχνολογίας ελαχιστοποιεί την πιθανότητα να πέσει το αεροπλάνο, ανεξάρτητα από τις ικανότητες του κυβερνήτη του.

Πλέον το μαύρο κουτί έχει πάρει ψηφιακή μορφή δίνοντας περισσότερες πληροφορίες και μεγαλύτερη ακρίβεια

Πως όμως οι δορυφόροι δεν έχουν εντοπίσει μια έκρηξη του αεροσκάφους εάν αυτή έγινε;

O πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Μηχανικών της Πολεμικής Αεροπορίας, κ. Στάθης Πεκιάς είπε: «Οι δορυφόροι πιάνουν την έκρηξη. Δεν την έχουν πιάσει. ��υτό είναι περίεργο».

Να σημειώσουμε ότι το GPW του μαύρου κουτιού ενεργοποιείται μόνο όταν το αεροσκάφος έχει σοβαρή μηχανική βλάβη και βρίσκεται σε κίνδυνο.