​«Η όλη ιστορία εξελίσσεται σε ένα αεροπορικό παράδοξο. Γνωρίζουμε ότι το αεροσκάφος έχει χαθεί αλλά δεν έχουμε αποδείξεις ότι αυτό πράγματι έχει συμβεί. Για να έχουμε αποδείξεις θα πρέπει να βρεθούν κάποια συντρίμμια ή να εντοπιστεί το μαύρο κουτί το οποίο έχει το μηχανισμό εντοπισμού και εκπέμπει σήμα το οποίο οι δορυφόροι βρίσκου��. Για παράδειγμα στην περίπτωση του ατυχήματος της Air France το 2009 το μαύρο κουτί έφτασε σε θαλάσσια άβυσσο 3 μιλιών και από αυτό το βάθος εξέπεμψε σήμα το οποίο εντόπισαν ο δορυφόροι.» σημείωσε o Γρηγόρης Κωνσταντέλλος, κυβερνήτης Πολιτικής Αεροπορίας σχετικά με το θέμα εξαφάνισης του μοιραίου Boeing των Μαλαισιανών γραμμών.

Στη συνέχεια εξήγησε πως «Το σύστημα καταγραφής δεδομένων πτήσης βρίσκεται σε ένα πολύ καλοκατασκευασμένο περίβλημα το οποίο αντέχει απίστευτα μεγάλες κρούσεις, απίστευτες θερμοκρασίες, μέχρι 1.000 βαθμούς και το οποίο έχει κατασκευαστεί για να επιβιώνει σε περιπτώσεις αεροπορικών ατυχημάτων στα περισσότερα εξ αυτών. Μπορεί δηλαδή αν έχει υπάρξει κάτι πολύ σφοδρό, το περίβλημα να μην αντέξει και να έχει καταστραφεί. Επίσης υπάρχει η περίπτωση ο μηχανισμός που αυτό το κουτί έχει μέσα, που είναι ο μηχανισμός εντοπισμού, για δικούς του εσωτερικούς λόγους να δυσλειτουργεί και να μην ενεργοποιηθεί στέλνοντας σήμα σε δορυφόρους μόλις έρθει σε επαφή με τη θάλασσα ή υπάρξει σύγκρουση.»

«Το συγκεκριμένο αεροσκάφος δεν ήταν σε περιοχή που υπάρχει κάλυψη ραντάρ.» σημείωσε ο κύριος Κωνσταντέλλος ενώ στο ερώτημα γιατί δεν ενημέρωσαν οι πιλότοι μέσω των μικροφώνων που έχουν για το πρόβλημα που προέκυψε, τόνισε πως «όταν έχει συμβεί κάτι βίαιο σε ένα αεροσκάφος, τότε οι πιλότοι σαν προτεραιότητα έχουν να βάλουν το αεροσκάφος σε μια πορεία ελέγχου και στη συνέχεια όταν και εφόσον μπορέσουν να ενημερώσουν τις αρχές ελέγχου εναερίου κυκλοφορίας.»

«Το αεροσκάφος ήταν 11 ετών και καλοσυντηρημένο. Βέβαια είχε κάποιο συμβάν με μια σύγκρουση στο έδαφος με ένα άλλο αεροπλάνο όπου είχε κάνει μια μεγάλη επισκευή στο ένα φτερό.» είπε καταλήγοντας.