Η είδηση του κλεισίματος της κρατικής τηλεόρασης κάνει τον γύρο του κόσμου και λίγα μόλις λεπτά αφότου έπεσε η εικόνα και το σήμα (23:15 της Τρίτης), τα περισσότερα διεθνή μέσα ενημέρωσης μετέφεραν τις εξελίξεις.

Μετά τη πτώση του πρώτου σήματος, το Euronews μετέδωσε ότι «η ΕΡΤ σίγησε» και μάλιστα προέταξε την είδηση ως βασική στην ιντερνετική του σελίδα, πάνω από το ρεπορτάζ για τις ταραχές στην Τουρκία.»Σοκ στην Ελλάδα από το άμεσο κλείσιμο της δημόσιας τηλεόρασης», είχε ως τίτλο.

Το βρετανικό BBC «ανέβασε» το θέμα δεύτερο στη σελίδα του, γράφοντας ότι «η Ελλάδα έκλεισε την κρατική τηλεόραση». Στο ρεπορτάζ έχει αναλυτική αναφορά στα όσα διαδραματίστηκαν από το μεσημέρι και μετά.

Το Russia Today γράφει στο βασικό του θέμα πως η δημόσια τηλεόραση της Ελλάδας έκλεισε και οι εργαζόμενοί της προχωρούν σε συγκεντρώσεις και κατάληψη των κτιρίων της ραδιοφωνίας και τηλεόρασης!