Δεν υπάρχει δικαιολογία, ότι δεν υπάρχει χρόνος για γυμναστική!! Η Μαριλίνα Βακονδίου ετοίμασε ασκήσεις για μικρούς και μεγάλους. Με αυτό τον τρόπο θα γυμναστείς εσύ και το παιδί σου. Αρχικός σκοπός είναι η γυμναστική αλλά και να περάσετε ποιοτικό χρόνο μαζί! Και, φυσικά, το παιδί σου θα αγαπήσει την γυμναστική. Πραγματοποίησε 3 εύκολες ασκήσεις οπουδήποτε κι αν βρίσκεσαι.

Αναφορικά με το είδος των ασκήσεων, παρακάτω θα βρείτε τις αντιστοιχίες φωτογραφιών-ασκήσεων:


1η Άσκηση : "Πολυαρθρική άσκηση (Ώμοι και Πόδια)"

 

(Κρατάς ένα βαράκι στα χέρια σου, και κάνεις sumo squat, με τις μύτες των ποδιών προς τα έξω, και όλο το βάρος σου να πέφτει πίσω στην  φτέρνα)


(Τραβάς το βαράκι σου προς τα πάνω, στην ευθεία που βρίσκεται το στήθος. Προσέχεις να μην ξεπερνάς το ύψος των ώμων)

2η 'Ασκηση : "Squat Jump" 


(Βάζεις ένα equalizer, ή κάποια μικρά εμπόδια, και κάνεις μικρά αλματάκια με squat jump. Μην ξεχνάς να έχεις σφιχτό τον κορμό και τα πόδια σου)


( Επαναλαμβάνεις μία προς τα δεξιά και μία προς τα αριστερά)

3η 'Ασκηση : "Σανίδα" 

( Βάζεις τα πόδια σου σε ένα step και κάνεις σανίδα)


(Τα χέρια σου πρέπει να είναι ακριβώς κάτω από το ύψος των ώμων σου και βαράς παλαμάκια αντίθετα, μία το ένα χέρι και μία το άλλο. Έτσι δουλεύεις συνδιαστικά και τα χέρια και την κοιλιά σου)

Tags: