Κάνε γυμναστική όπου κι αν βρίσκεσαι, αρκεί να έχεις ένα μικρό εξοπλισμό μαζί σου. Aυτό που θα χρειαστείς είναι ένα στρώμα γυμναστικής και μία medicine ball!

"Sumo Squat"

 

( Είσαι σε όρθια θέση. Ανοίγεις πόδια, σταθερός ο κορμός, ίσια η πλάτη σου και κρατάς μία medicine ball μπροστά από το στήθος)


( Κάνεις Sumo squat και όταν ανέβεις πετάς την μπαλα ψηλά. Έτσι θα γυμνάσεις, συνδιαστικά, προσαγωγούς και ώμους)

2η 'Ασκηση : "Πλάγιες προβολές" 


(Κάνεις πλάγια προβολή. Ρίχνεις όλο το βάρος στο ένα πόδι, σαν να κάνεις κάθισμα. Προσοχή το γόνατο να μην ξερπερνάει την μύτη του παπουτσιού. Το άλλο πόδι τεντωμένο να δουλεύει ο προσαγωγός)

 

3η 'Ασκηση : "Τρικέφαλος" 


( Κολλά τα χέρια σου (αγκώνες) δίπλα από τα αυτιά και κάνεις κάμψη τρικεφάλου)

(Τεντώνεις προς τα πάνω τα χέρια και επανέρχονται ξανά στο ύψος που βρίσκεται ο αγκώνας)

Ακολούθησε την Μαριλίνα Βακονδίου στο Instagram marilina_vak

Tags: