Πολλές είναι οι αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα μίας γυναίκας όταν εκείνη μπει στην εμμηνόπαυση. Ο τρόπος για να μην πάρετε κιλά είναι να υιοθετήσετε μία ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε ασβέστιο και ψευδάργυρο και παράλληλα να αποφύγετε κάποιες κακές συνήθειες όπως είναι η κατανάλωση αλκοόλ.

Επιλέξτε ψάρι

Αν αμφιταλαντεύεστε για το αν θα φάτε κρέας ή ψάρι το μεσημέρι, επιλέξτε το δεύτερο, μιας και είναι πλούσιο σε ψευδάργυρο. Κατά προτίμηση, καταναλώστε σολομό ή σαρδέλες τα οποία περιέχουν καλό λίπος.

Ασβέστιο

Πολύ σημαντική στην περίοδο της εμμηνόπαυσης είναι η κατανάλωση ασβεστίου. Πιείτε ένα ποτήρι γάλα ή καταναλώστε ένα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά λίγο πριν κοιμηθείτε.

Η εμμηνόπαυση φέρνει και φούσκωμα

Η κατακράτηση υγρών στην εμμηνόπαυση είναι συχνή και αυτός είναι και ο λόγος που οι γυναίκες παραπονιούνται για τυχών φουσκώματα. Καλό είναι, λοιπόν, να περιορίσετε την κατανάλωση αλατιού και επεξεργασμένων τροφών.

Πιείτε με μέτρο

Μπορεί το κόκκινο κρασί να κάνει καλό στην καρδιά, ωστόσο δεν ενδείκνυται για γυναίκες που είναι στην εμμηνόπαυση.

Τσάι ή καφές

Η κατανάλωση τσάι ή καφέ χωρίς ζάχαρη θα ωφελήσει την υγεία σας.

Πηγή φωτογραφίας AP

Tags: