Τα 4 αυτά βήματα είναι τόσο απλά που μπορείτε και πρέπει να κάνετε σε κάθε σας δίαιτα. Το αποτέλεσμα; Θα χάσετε πιο γρήγορα και εύκολα τα κιλά που επιθυμείτε και δεν θα το πιστεύετε!

 

1. Χρησιμοποιήστε μικρότερα σε μέγεθος πιάτα

Αποδεδειγμένα με έρευνες, η χρήση πιο μικρών σε μέγεθος πιάτων, βοηθάει τους ανθρώπους να καταναλώνουν αυτομάτως και λιγότερες θερμίδες. Περιέργως, το κόλπο αυτό δείχνει να λειτουργεί!

 

2. Προσθέστε τις πικάντικες τροφές στη διατροφή σας

Οι πικάντικες τροφές, όπως το πιπέρι καγιέν, περιέχουν καψαϊκίνη, μια χημική ένωση που μπορεί να ενισχύσει το μεταβολισμό και να μειώσει ελαφρώς την όρεξή σας.

 

3. Μασήστε πιο αργά

Ο εγκέφαλος χρειάζεται ορισμένη ώρα για να «δώσει σήμα» ότι έχετε χορτάσει και δεν χρειάζεται να φάτε άλλο. Κάποιες μελέτες δείχνουν ότι το πιο αργό μάσημα μπορεί να σας βοηθήσει να καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες και να αυξήσει την παραγωγή των ορμονών που σχετίζονται με την απώλεια βάρους.

 

4. Κοιμηθείτε!

Οι σύγχρονοι ρυθμοί ζωής υποβιβάζουν τον ύπνο. Ωστόσο, ο ύπνος μπορεί να είναι εξίσου σημαντικός με την κατανάλωση υγιεινών τροφών και τη γυμναστική. Έρευνες δείχνουν ότι ο κακής ποιότητας ή ελλιπής ύπνος είναι ένας από τους ισχυρότερους παράγοντες κινδύνου για την παχυσαρκία.