Το να κρατάς το σώμα σου σε καλή φυσική κατάσταση δεν αρκεί μόνο να το γυμνάζεις σωστά, αλλά και να το ξεκουράζεις σωστά.Η Μαριλίνα Βακονδίου δείχνει στις αναγνώστριες του star.gr πώς μπορούν να το πετύχουν.

 "Διατάσεις ποδιών"

( Φέρνεις ένα πόδι μπροστά, να σχηματίσει 90° γωνία, και ο κορμός σου ευθεία. Να νιώθεις ότι "τραβάει" το πόδι σου)

( Στρίβεις τον κορμό σου στο πλάϊ. Βάζεις αντίσταση με το χέρι σου στο γόνατο σου (αντίθετο χέρι, αντίθετο πόδι)και κοιτάς αντίθετα ώστε να σε "τραβάει" και η μέση σου)

 "Διατάσεις άνω κορμού" 

( Βάζεις το ένα χέρι μπροστά από το στήθος και στην συνέχεια πιέζεις με το άλλο χέρι τον αγκώνα)

(Αφου κάτσεις οκλαδόν και είναι ευθεία ο κορμός σου, φέρνεις το ένα χέρι πλάι γέρνοντας και λίγο το σώμα σου μαζί. Μία από την μία και μία από την άλλη)

"Διατάσεις για Πλάτη και Μέση" 

Χρησιμοποιείς ένα foam roller, ξαπλώνεις ανάσκελα με λυγισμένα τα γόνατα. Το τοποθετείς κάτω από την πλάτη σου και πηγαίνεις μία προς τα κάτω και μία πιο ψηλά)

 

Tags: