Έχετε περιττά κιλά τα οποία θέλετε να χάσετε όμως δεν είστε διατεθειμένες  να χτυπηθείτε στο γυμναστήριο με τις ώρες ή να κάνετε σκληρή δίαιτα;

Τώρα μπορείτε να εντάξετε στο διαιτολόγιό σας τις παρακάτω τροφές που θα σας βοηθήσουν να κάψετε λίπος.

Πείτε ναι στο γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, στην κινόα, την κανέλα, τις καυτερές πιπεριές, στο πράσινο τσάι, στο γκρέιπφρουτ, στα μούρα, στα ωμά λαχανικά, στις γλυκοπατάτες, στον καφέ(σ.σ: σκέτο), στη βρώμη, στις σούπες, στις σαλάτες, στο μηλόξυδο, στο αποβουτυρωμένο γάλα, στο λευκό κρέας χωρίς λίπη, στα ψάρια, στα όσπρια, στους ηλιόσπορους, στα σπαράγγια, στο μπρόκολο, στο σπανάκι, στα πράσινα μήλα, στα αγγούρια, στο ψωμί ολικής άλεσης, στις φακές, στις ντομάτες, στα μανιτάρια και στον ανανά.

Επίσης αυτό που θα σας βοηθήσει ακόμα περισσότερο στη απώλεια των κιλών είναι το να πίνετε όσο περισσότερο νερό μπορείτε.

Πηγή: www.webmd.com,olwomen.com