Το «χάσιμο των κιλών» αποτελεί γολγοθά για κάποιες γυναίκες αφού είτε κάνουν δίαιτες και δεν βλέπουν καμία αλλαγή στη ζυγαριά τους, είτε δεν μπορούν να σταματήσουν το φαγητό.

Υπάρχουν ωστόσο 4 tips που πιάνουν και θα σας κάνουν να επιτύχετε το στόχο σας.

Πιείτε ένα ποτήρι νερό

Πριν περάσετε στο κυρίως γεύμα, πείτε ένα ποτήρι νερό. Η αφυδάτωση προκαλεί πείνα και σας κάνει να τρώτε περισσότερο.

Φάτε λαχανικά όχι μόνο ως σαλάτα

Καλό θα είναι τα λαχανικά να μην τα προτιμάτε μόνο ως σαλάτα αλλά και ως κυρίως γεύμα.

Παίζει ρόλο το χρώμα του πιάτου

Έρευνες που κατά καιρούς έχουν γίνει, έδειξαν πως όταν το πιάτο έχει ίδιο χρώμα με το περιεχόμενο, οι άνθρωποι τρώνε λιγότερη ποσότητα.

Σβήστε την τηλεόραση και χαμηλώστε το φωτισμό

Όταν στο τραπέζι ο φωτισμός είναι πιο χαμηλός, οι άνθρωποι χαλαρώνουν και τρώνε λιγότερο φαγητό.

Πηγή:www.health.com