Τρείς πολυαρθρικές ασκήσεις που μπορείς να κάνεις στο σπίτι και θα σε βοηθήσουν να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου και να κάψεις λίπος.

1η Άσκηση : "Kickbacks Γλουτών"

( Κρατάς ισορροπία στο ένα πόδι, ενεργοποιώντας καλά τον κορμό και τον γλουτό σου)


(Κρατώντας το equalizer σταθερά, χωρίς να βάζεις δύναμη στα χέρια, κάνεις kickback γλουτών)

2η 'Ασκηση : "Πλάγιες προβολές με παραλλαγή"


( Βάζεις το ένα πόδι, τεντωμένο, πάνω στο equalizer. Το άλλο πόδι είναι ελαφρώς λυγισμένο χωρίς το γόνατο να ξεπερνάει το ύψος του παπουτσιού.Κάνεις πλάγιες προβολές συνδιαστικά κρατώντας και μία μπάλα, για να δουλεύεις παράλληλα και τους ώμους. Έτσι σε μία άσκηση έχεις δουλέψει και προσαγωγούς και άνω κορμό)

3η 'Ασκηση : "Cardio"


( Δουλεύεις αερόβια άσκηση, ενεργοποιώντας τον κορμό και τα πόδια σου. Αυτή η άσκηση βοηθάει, εκτός από την σύσφιξη, στο να φτιάξεις και φυσική κατάσταση).

Γυμναστείτε με το star.gr και την Μαριλίνα Βακονδίου: Marilina_Vak (Instagram)