Δεν τρως μεγάλη ποσότητα φαγητού όμως δεν χάνεις βάρος; Υπάρχουν κάποια λάθη που όλες οι γυναίκες λίγο-πολύ κάνουμε και γι’ αυτό δεν έχουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε.

Ποια είναι αυτά; Πάρτε χαρτί, στυλό και σημειώστε

Καταναλώνουμε υπερβολική πρωτεΐνη

Μπορεί γενικά η πρωτεΐνη να κάνει καλό αν κάποιος κάνει όμως υπερκατανάλωση, γίνεται λίπος. Έτσι χρειάζεται ένα μέτρο όσον αφορά στην κατανάλωσή της.

Δεν τρώμε λαχανικά

Πολλοί άνθρωποι δεν είναι λάτρεις της σαλάτας και γενικότερα των λαχανικών. Κι όμως θα πρέπει να τρώμε το ελάχιστο  2,5 φλιτζάνια λαχανικών την ημέρα.

Ξεχνάμε το πρωινό

Παρόλο που οι διαιτολόγοι επισημαίνουν πως είναι το βασικό γεύμα της ημέρας, πολλοί το παραλείπουμε. Μάλιστα το να πίνουμε έναν χυμό είναι χειρότερο καθώς αυτό αυξάνει το σάκχαρο στο αίμα, με αποτέλεσμα να παράγει το σώμα μας περισσότερη ινσουλίνη.

Ο ύπνος έχει γίνει είδος πολυτελείας

Η έλλειψη ύπνου συμβάλει στην αύξηση του βάρους μας. Οι ορμόνες επηρεάζονται, το ίδιο και η όρεξή μας.

Πηγή:www.health.com