Όλες οι γυναίκες θέλουν να έχουν καλλίγραμμα πόδια και τέλειους γλουτούς όμως αυτό μερικές φορές φαντάζει δύσκολο.

Η Μαριλίνα Βακονδίου, μας δείχνει εύκολες και αποτελεσματικές ασκήσεις για να το πετύχουμε.

1η Άσκηση : "Squat με παραλλαγή"

(Κάθεσαι γονατιστός, τα πόδια ανοιχτά στο ύψος της λεκάνης. Κρατάς ευθεία τους ώμους και σφιχτή την κοιλιά)

(Ανεβαίνεις μία με το ένα πόδι και μία με το άλλο, εναλλάξ, κάνεις κάθισμα και γονατίζεις ξανά)

2η 'Ασκηση : "Εκτάσεις Γλουτών"

(Τοποθετείς τα χέρια και τα πόδια σου σαν "τραπεζάκι" στην ίδια ευθεία. Ενεργοποιείς την κοιλιά και τον γλουτό σου)

 
(Κάνεις εκτάσεις γλουτών προς τα πάνω)

3η 'Ασκηση : "Άρσεις λεκάνης"


( Ξαπλώνεις ανάσκελα, λυγίζεις τα πόδια σου και τοποθετείς πάνω σε δύο medicine ball (ή στο πάτωμα) κρατώντας ισορροπία και ενεργοποιώντας τους γλουτούς και την κοιλιά σου. Και ανεβάζεις όσο πιο ψηλά μπορείς την λεκάνη σου)

Γυμναστείτε με το star.gr και την Μαριλίνα Βακονδίου: Marilina_Vak (Instagram)