Οι γιορτές έχουν φτάσει για τα καλά και όλοι έχουμε τσιμπήσει ένα ή και δύο μελομακάρονα παραπάνω.

Η Μαριλίνα Βακονδίου μας δείχνει ασκήσεις για να χάσουμε βάρος.

1η Άσκηση : "Πλάγια βήματα σε box"

(Ανεβάζεις το ένα πόδι πάνω στο box. Το βάρος να πέφτει στην φτέρνα και ο κορμός να είναι πάντα ευθεία. Αν θες να το δυσκολέψεις, κρατάς μία medicine ball ή ένα βαράκι)  

2η 'Ασκηση : "Διγώνια προβολή"


(Και πάλι με μία medicine ball, πατάς σταθερά το ένα σου πόδι μπροστά και το άλλο βγαίνει διαγώνια προς τα πίσω. Όταν επανέρχεσαι στην αρχική σου θέση, κάνεις κάθισμα και δουλεύεις συνδιαστικά ώμους με το βάρος προς τα πάνω)


(Αν θες να το δυσκολέψεις, κάνεις και δέκα jump squat)

3η 'Ασκηση : "Πλάγια βήματα συνδιαστικά με κορμό"


( Λυγίζεις γόνατα και στρίβεις, με την medicine ball, προς την μεριά που είσαι (εναλλάξ). Όσο πιο πολλά βήματα τόσο πιο δύσκολη και η άσκηση)

 
(Αφού επαναφέρεις την μπάλα μπροστά σου, δουλεύεις πιέσεις ώμων, σηκώνοντας το βάρος προς τα πάνω)

Της Δέσποινας Μαλέλη