Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και τι πιο φυσιολογικό από το να θες να ενδώσεις στους μικρούς γευστικούς πειρασμούς!

Μπορείς να τους γευτείς όμως αν  θέλεις η κοιλιά σου να είναι γραμμωμένη, θα πρέπει να κάνεις τις ασκήσεις της Μαριλίνας Βακονδίου.

1η Άσκηση : "Πλάγιοι κοιλιακοί"

(Κρατάς ένα kettlebell, λυγίζεις λίγο τα γόνατα σου και φέρνεις το χέρι πίσω από τον αυχένα)


(Βάζεις δύναμη, στην κοιλιά σου, για να φτάσεις το γόνατο με το βαράκι σου)

2η 'Ασκηση : "Κοιλιακοί από όρθια θέση"

(Κρατάς το kettlebell μπροστά στο στήθος και λυγίζεις αντίθετο χέρι και αντίθετο πόδι. Ενεργοποιείς καλά την κοιλιακή σου χώρα και κάνεις κοιλιακούς από όρθια θέση)

3η 'Ασκηση : "Ορθοί κοιλιακοί με παραλλαγή"


( Κάθεσαι πάνω σε μία fitball, βάζεις σταθερά τα πόδια σου στο πάτωμα. Ενεργοποιείς και πάλι την κοιλιακή σου χώρα)


Photo 3b: Κρατώντας το βαράκι, μπροστά από το στήθος, κάνεις κάμψη προς τα πάνω..

4η 'Ασκηση : "Σανίδα με παραλλαγή"


(Κάνεις σανίδα βάζοντας τα χέρια σου σταθερά στο έδαφος, στο ύψος των ώμων, και τα πόδια τα βάζεις πάνω σε μία fitball. Σιγά σιγά βάζεις δύναμη και φέρνεις ψηλά την λεκάνη σου, με τεντωμένα τα πόδια, σαν να κάνεις ένα "λάμδα".