Θέλεις να ενδυναμώσεις τους μυς σου και να κάψεις λίπος; Μπορείς να το πετύχεις ακολουθώντας τις ασκήσεις της Μαριλίνας Βακονδίου.

 

1η Άσκηση : "Κλειστή κωπηλατική με παραλλαγή"

(Δουλεύεις ισορροπία με το ένα πόδι ψηλά σε ορθή γωνία (90 μοίρες) ενω έχεις ενεργοποιήσει καλά την κοιλιά σου. Τραβάς με τα χέρια σου το λάστιχο κάνοντας κλειστή κωπηλατική)

(Κάνεις άρσεις με το ένα πόδι, κρατώντας πολύ χαλαρά το λάστιχο, και δίνοντας έμφαση στον γλουτό και τον μηριαίο δικέφαλο)

2η 'Ασκηση : "Deadlift με παραλλαγή"

(Κάνεις άρσεις θανάτου, κρατώντας σταθερό τον κορμό και την πλάτη σου, και ενεργοποιείς τον μηριαίο δικέφαλο. Προσέχεις να μην καμπουριάζεις)

(Αφού ανέβεις τραβάς προς τα πάνω τον σάκο (ή κάποιο βαράκι - πχ. kettlebell-) για να δουλέψεις συνδιαστικά ώμους και πόδια)

3η 'Ασκηση : "Squat με παραλλαγή"

(Κάνεις δικέφαλο, για τα χέρια, και κατευθείαν κάνεις κάθισμα με το βάρους σου να πέφτει στην φτέρνα)


(Την ώρα που ανεβαίνεις, από το κάθισμα, κάνεις απαγωγή ποδιών. Μία το ένα πόδι και μία το άλλο εναλλάξ. Έτσι πετυχαίνεις να δουλέψεις απαγωγούς, γλουτό και δικέφαλο μαζί)

Γυμναστείτε με το star.gr και την Μαριλίνα ΒακονδίουMarilina_Vak (Instagram)