Όλες οι γυναίκες θέλουμε να έχουμε καλλίγραμμα πόδια και σμιλεμένους γλουτούς, το θέμα είναι πόσο εύκολα μπορούμε να το πετύχουμε.

Η Μαριλίνα Βακονδίου μας δείχνει ασκήσεις σμίλευσης και ενδυνάμωσης, μόνο για γλουτό και πόδια.

1η Άσκηση* : " Άρσεις λεκάνης"

(Ξεκινάς από κάτω με λυγισμένα πόδια, όπου στηρίζονται στις φτέρνες. Τα χέρια, σταθερά, πίσω από τον αυχένα)

(Κάνεις άρση λεκάνης, προς τα πάνω, ενεργοποιώντας καλά τον γλουτό και την κοιλιά σου. Αν θες να το δυσκολέψεις ανέβασε το ένα πόδι ψηλά)

2η 'Ασκηση* : "Kickbacks γλουτών"

( Βάζεις τα χέρια σου, σταθερά, κάτω από το ύψος των ώμων. Κρατάς σταθερά την λεκάνη σου και στηρίζεσαι στις μύτες των ποδιών σου)

(Δουλεύεις τον γλουτό και τον μηριαίο δικέφαλο, προς τα πάνω ψηλά)

3η 'Ασκηση* : "Προβολές με άλμα"

(Κάνεις προβολές, το πόδι κάτω σταθερό σε γωνία 90 μοιρών.Προσέχεις το γόνατο σου να μην φεύγει μπροστά από το ύψος του παπουτσιού. Το άλλο πόδι, πίσω, πατάει πάνω σε ένα μικρό σκαλάκι)


( Κάνεις άλμα έτσι ώστε να δυσκολέψεις την άσκηση σου, αλλά και να αποκτήσεις καλύτερη ισορροπία)

*Στις παραπάνω ασκήσεις δουλέψαμε με το ειδικό όργανο Glutemaster. Αν δεν έχεις το συγκεκριμένο όργανo μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα box ή ένα σκαλοπατάκι.