Ποιoς είπε πως για να αποκτήσεις καλλίγραμμο σώμα και σφιχτό κορμό χρειάζονται πολλές ώρες?

Ακολούθησε τις συμβουλές της Μαριλίνας Βακονδίου και πραγματοποίησε τις ασκήσεις για 30' την ημέρα και θα δεις άμεσα αποτελέσματα."

 

1η Άσκηση : "Core Training" Για αυτή την άσκηση θα χρειαστείς ένα equalizer.

 (Βάζεις δύναμη στα χέρια σου, ενεργοποιείς την κοιλιά σου και τα πόδια σου και κάνεις ψηλό άλμα με τα πόδια κλειστά)

(Το ίδιο με το παραπάνω αλλά αυτή τη φορά στο άλμα ανοίγεις τα πόδια σου στον αέρα)

2η 'Ασκηση : "Burpees με παραλαγγή (Κάμψη δικεφάλου / Πιέσεις ώμων)" Για αυτή την άσκηση θα χρειαστείς δύο βαράκια.

(Κάνεις σανίδα πάνω σε βαράκια και φέρνεις τα πόδια σου, με αλματάκι, δίπλα στα χέρια σου)

( Ανεβαίνεις πάνω, με τα βαράκια σου, και κάνεις κατευθείαν κάμψη δικεφάλου)

(Αμέσως μετά ανεβάζεις τα χέρια σου για να πραγματοποιήσεις πιέσεις ώμων)

3η 'Ασκηση : "Swings"

Για αυτή την άσκηση θα χρειαστείς ένα kettlebell.

(Στην αρχική θέση κάνεις ημικάθισμα. Αφού ο κορμός σου και οι ώμοι σου βρίσκονται σε ευθεία, βάζεις δύναμη στην κοιλιακή σου χώρα και τον γλουτό και ανεβάζεις το kettlebell ψηλά)

Γυμναστείτε με το star.gr και την Μαριλίνα Βακονδίου: Marilina_Vak (Instagram)