Μετά την επιστροφή όλων από τις διακοπές ήρθε η ώρα να ξαναμπούμε σε ρυθμούς γυμναστικής.

Ακολουθήστε τις παρακάτω ασκήσεις που υποδεικνύει η Μαριλίνα Βακονδίου.

"Squat συνδιαστική με ενδυνάμωσω των κοιλιακών"

(Λυγίζεις τα γόνατα σου και κρατάς σταθερά τα πόδια σου. Φέρνεις τα βαράκια κοντά στο στέρνο και κάνεις πλάγιες κινήσεις, ενεργοποιώντας την κοιλιά σου.)


( Κάνεις squat, τα πόδια ανοιχτά στο ύψος της λεκάνης και όλο το βάρος πέφτει πίσω στην φτέρνα. Σφίξε καλά το σώμα σου και τον γλουτό)

2η 'Ασκηση : "Προτάσεις Ώμων"

 

(Κράτησε το σώμα σου σταθερό, σε μία ευθεία, με έξω το στήθος και ανοιχτά τα πόδια στο ύψος της λεκάνης)


( Σηκώνεις τα βαράκια μπροστά. Μία το ένα χέρι και μία το άλλο εναλλάξ, μέχρι το ύψος του ώμου σου)

 

3η 'Ασκηση : "Sumo Squat & Προτάσεις ώμων"

(Ανοίγεις τα πόδια σου με τις μύτες των ποδιών να "κοιτάζουν" προς τα έξω. Όλο το βάρος πέφτει προς τα πίσω)


(Και την ώρα που είσαι σε θέση "sumo squat" κάνεις προτάσεις ώμων συνδιαστικά)

Γυμναστείτε με το star.gr και την Μαριλίνα Βακονδίου: Marilina_Vak (Instagram)

 

 

Tags: