Γυρίσατε από τις διακοπές και ανησυχείτε για το πώς θα διατηρήσετε το μαύρισμά σας;Αν δεν μπορείτε να κάνετε αρκετές ώρες ηλιοθεραπεία, μπορείτε τουλάχιστον να καταναλώνετε τα παρακάτω.

Καρότα

Είναι γνωστό πως τα καρότα περιέχουν   β-καροτένιο το οποίο βοηθά το σώμα να μαυρίσει ομοιόμορφα.

Βερίκοκα

Τα συγκεκριμένα φρούτα δεν είναι μόνο νόστιμα αλλά μας βοηθούν να διατηρήσουμε το μαύρισμά μας χάρη στο β-καροτένιο αλλά και στο λυκοπένιο.

Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί ειδικά τα αμύγδαλα και τα φιστίκια βοηθούν στην παραγωγή μελανίνης γι’ αυτό καταναλώστε τα άφοβα.

Σκούρα πράσινα λαχανικά

Όλα τα φυλλώδη λαχανικά κυρίως τα πράσινα βοηθούν στην παραγωγή μελανίνης, γι’ αυτό αν θέλετε να μαυρίσετε προτιμήστε τα.

Στρείδια

Τα στρείδια δεν είναι σύμμαχοι μόνο με την  λίμπιντο μας αλλά και με το μαύρισμά μας χάρη στις μεγάλες ποσότητες χαλκού που περιέχουν.

Tags: