Στο σημερινό video η Μαριλίνα Βακονδίου θα δείξει ασκήσεις τις οποίες έχουμε ήδη πραγματοποιήσει στο παρελθόν αλλά έχοντας ανεβάσει το επίπεδο δυσκολίας.

Ετοιμάσου να γυμνάσεις όλο σου το σώμα και να κάψεις λίπος με τις super ασκήσεις της γυμνάστριας.

Ανεβάσματα σε Step με πλάγια κλωτσιά

(Πατάς το ένα πόδι σταθερά πάνω στο step)

(Ανεβαίνεις πάνω και κλωτσάς στο πλάι και κρατάς σταθερό τον κορμό σου)

 "Skipping - Σανίδα με πλάγια άλματα"

( Κάνεις skipping με ψηλά γόνατα πάνω. Δουλεύεις "έκρηξη" στα πόδια)


( Κάνεις σανίδα πάνω σε ένα κουτί(box) και φέρνεις τα πόδια σου με μικρό αλματάκι μία δεξιά και μία αριστερά)

 

"Push ups με πόδια πάνω σε step"

(Βάζεις τα πόδια σου πάνω σε ένα κουτί και τα χέρια σου κάτω από τους ώμους. Φέρνεις μία το ένα πόδι μέσα και μία το άλλο (Σαν να κάνεις mountain climbers)


(Κάνεις Push ups και προσέχεις να κρατάς σταθερό τον κορμό σου)

Γυμναστείτε με το star.gr και την Μαριλίνα ΒακονδίουMarilina_Vak (Instagram)

 

Tags: