Κάνετε δίαιτα και ενώ έχετε κόψει μαχαίρι τη ζάχαρη δεν βλέπετε στο σώμα σας καμία διαφορά; Μήπως κάποια τρόφιμα που καταναλώνετε περιέχουν ζάχαρη όμως δεν το ξέρετε;

Ποια μπορεί να είναι αυτά;

Κομπόστες

Μη σας ξεγελάει το γεγονός πως περιέχουν φρούτα. Εκτός από την φρουκτόζη, οι κομπόστες περιέχουν σιρόπι και άλλες γλυκαντικές ουσίες γι’ αυτό καλό θα είναι αν σας αρέσουν να τις καταναλώνετε με μέτρο. Ακόμα και αν τις στραγγίζετε σίγουρα κάτι μένει πάνω στα φρούτα.

Δημητριακά

Ακόμη και τα πιο υγιεινά δημητριακά, περιέχουν ποσότητες ζάχαρης. Πολλοί τα επιλέγουν για πρωινό, ωστόσο αν θέλετε να χάσετε βάρος καταναλώστε ένα μικρό μπολάκι.

Μπάρες δημητριακών

Παλαιότερα κυρίως είχαμε συνδέσει τις μπάρες δημητριακών με τη δίαιτα. Ωστόσο τα συστατικά που περιέχονται στις μπάρες όπως σιρόπι καστανής ζάχαρης, φρουκτόζη, επικάλυψη ή κομματάκια σοκολάτας, δεξτρόζη αλλά και μέλι κάθε άλλο παρά διαίτης είναι.

Σάλτσες

Ακόμη και οι σάλτσες που βάζουμε στις μακαρονάδες, όσο αλμυρές κι αν είναι περιέχουν 6-12 γραμμάρια ζάχαρης ανά μισό φλιτζάνι, οπότε καλό θα είναι να είμαστε πιο προσεκτικές.

Ντρέσινγκ σαλάτας

Και οι σάλτσες που βάζουμε στις σαλάτες μας περιέχουν ζάχαρη και μάλιστα αρκετή. Περίπου 40 γραμμάρια ζάχαρης ανά μία κούπα σερβιρίσματος.

www.webmd.com

Tags: