Όπως σας έχουμε ξαναγράψει δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να γυμνάζεσαι νωρίς το πρωί. Βρες ένα στάδιο ή έναν ανοιχτό χώρο (πάρκο) και ξεκίνησε την μέρα σου κάνοντας τις ασκήσεις που σου προτείνει η Μαριλίνα για όμορφα και καλλίγραμμα πόδια"

1η Άσκηση : "Squat Jump"

(Ανοίγεις τα πόδια στο ύψος της λεκάνης, κάνεις ημικάθισμα, ενώ το βάρος πέφτει στην φτέρνα)


( Κάνεις ψηλό άλμα και ξαναμένεις σε θέση κάθισμα όπως ξεκίνησες)

2η 'Ασκηση : "Γόνατα ψηλά (με εμπόδιο)"

(Φέρνεις τα γόνατα ψηλά, σαν να κάνεις skipping με τα πόδια ανοιχτά. Ενεργοποιείς καλά την κοιλιά σου και δουλεύεις τα χέρια σου αντίθετα από τα πόδια σου)

 

3η 'Ασκηση : "Γόνατα ψηλά"

(Φέρνεις τα γόνατα σου πάλι ψηλά, βάζοντας πολύ έκρηξη στα πόδια σου)

4η 'Ασκηση : "Μικρά Jumps"

(Βάζεις τα χέρια πίσω στον αυχένα σου και φέρνεις τα πόδια σε μία ευθεία, κλειστά. Ξεκινάς μικρά jumps δεξιά και αριστερά)