Η πρωινή γυμναστική έχει αποδειχθεί πως μπορεί να σε βοηθήσει να γεμίσεις ενέργεια και να συνεχίσεις την μέρα σου με ευεξία.

Ακολούθησε τις συμβουλές της Μαριλίνας για ασκήσεις, με σωματικό βάρος, εύκολες και διασκεδαστικές"

1η Άσκηση : "Σανίδα με τεντωμένα χέρια και πόδια"

(Βάζεις τα χέρια κάτω από τους ώμους και τεντώνεις μία το ένα πόδι πάνω και μία το άλλο. Ενεργοποιείς καλά την κοιλιά και τον γλουτό σου)

( Κάνεις σανίδα και φέρνεις μία το ένα χέρι να ακουμπήσει το ίδιο πόδι και μία το άλλο)

2η 'Ασκηση : "Σανίδα με τεντωμένα χέρια"

(Βάζεις τα χέρια κάτω από τους ώμους και τεντώνεις μία το ένα χέρι στο πλάι και μία το άλλο. Προσέχεις το χέρι που στηρίζεσαι να μένει καλά τεντωμένο)

3η 'Ασκηση : "Push Ups με jump"

( Φέρνεις τα χέρια σου στην ευθεία των ώμων σου. Ανοίγεις τα πόδια σου και κάνεις μικρό Jump)


( Πέφτεις, με τα πόδια ανοιχτά, για Push ups)

Γυμναστείτε με το star.gr και την Μαριλίνα Βακονδίου: Marilina_Vak (Instagram)

 

Tags: