Ασκήσεις τις οποίες μπορείτε να κάνετε όπου κι αν βρίσκεστε και να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά, δείχνει στο star.gr η Μαριλίνα Βακονδίου.

Όπως επισημαίνει η γυμνάστρια δεν θα πρέπει να παραλείπουμε να κάνουμε μικρά διαλείμματα και να πίνουμε αρκετό νερό.

1η Άσκηση : "Σανίδα jumping jacks"

(Βάζεις τα χέρια κάτω από τους ώμους, ενεργοποιείς την κοιλιά σου και κρατάς σταθερή την λεκάνη)


(Ανοιγοκλείνεις τα πόδια σου στην ευθεία)

2η 'Ασκηση : "Σανίδα με αγκώνες"

( Κάνεις σανίδα στους αγκώνες. Σταθερή η λεκάνη, ευθεία όλο το σώμα και ενεργοποιείς την κοιλιά σου)

(Ανεβοκατεβαίνεις κρατώντας σταθερή την λεκάνη σου. Μία το ένα χέρι και μία το άλλο εναλλάξ)

3η 'Ασκηση : "Σανίδα με αναπήδηση"

Photo 3: Κάνεις σανίδα. Ανεβοκατεβάζεις τα χέρια από τους αγκώνες που στηρίζεσαι και ανεβάινεις, όπως εξηγήσαμε παραπάνω., αλλά την ώρα που θα ανέβεις κάνεις μικρή αναπήδηση. Μία το ένα πόδι και μία το άλλο εναλλάξ. Και ξανακατεβαίνεις.

Γυμναστείτε με το star.gr και την Μαριλίνα Βακονδίου: Marilina_Vak (Instagram)

Tags: