Τώρα το καλοκαίρι δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να κάνεις γυμναστική με θέα την θάλασσα. Κάνε απλές ασκήσεις με το σωματικό σου βάρος για να σμιλεύσεις και να γραμμώσεις την κοιλιά και τα πόδια σου.

1η Άσκηση : "Step με κάθισμα"

 

 Πατάς σταθερά το ένα πόδι στο σκαλοπάτι και σηκώνεις αντίθετο πόδι.


 Ανεβαίνεις και κάνεις κάθισμα. Επαναλαμβάνεις την άσκηση με εναλλάξ μία το ένα πόδι μία το άλλο.

 

2η 'Ασκηση : "Step με αναπήδηση"

 Φέρνεις το πόδι πάνω στο σκαλοπάτι με αναπήδηση. Μία το ένα πόδι μία το άλλο και ανεβάζεις ταχύτητα.

3η 'Ασκηση : "Ποδήλατο"

 Ενεργοποιείς την κοιλιά σου, λυγίζεις πίσω τα χέρια. Λυγίζεις και τεντώνεις τα πόδια εναλλάξ, μία το ένα και μία το άλλο σαν να κάνεις ποδήλατο. (Προσοχή, το βάρος να μην πέφτει στην μέση και τα πόδια να έχουν μία μικρή κλίση προς τα πάνω.

 

4η 'Ασκηση : "Ψαλιδάκια"

Παραμένεις στην ίδια στάση σώματος, με την άσκηση 3. Αυτή την φορά έχεις και τα δύο πόδια τεντωμένα και τα δουλεύεις εναλλάξ με ταχύτητα (ψαλιδάκια).