Έναν τρόπο για να γυμναζόμαστε σε όποιο σημείο κι αν βρισκόμαστε μας δείχνει η Μαριλίνα Βακονδίου. Πρόκειται για μία  κυκλική προπόνηση μόνο με σωματικό βάρος. Προσπάθησε να πραγματοποιήσεις την προπόνηση αυτή κάνοντας την κάθε άσκηση 1 λεπτό ακριβώς.

 

1η Άσκηση : "Πλάγιες πίσω προβολές με άλμα"

O κορμός σου να είναι ευθεία και το πόδι να πηγαίνει διαγώνια προς τα πίσω και στηρίζεται στην μύτη του παπουτσιού ενω προσέχεις το γόνατο να μην βγαίνει μπροστά. Μόλις επανέρχεσαι σε ευθεία θέση πραγματοποιείς κάθισμα με άλμα προς τα πάνω.

 

2η 'Ασκηση : "Πλάγια βήματα"

 Λυγίζεις τα πόδια, ρίχνεις το βάρος στην φτέρνα, ενεργοποιείς κοιλιά και γλουτό και κάνεις πλάγια βήματα με ανοιχτά τα χέρια στο ύψος των ώμων.

3η 'Ασκηση : "Προβολή με άλμα"

Στηρίζεις την μύτη του πίσω ποδιού σου σε ένα σκαλοπάτι και κάνεις προβολή. Το γόνατο, από το μπροστά πόδι, σχηματίζει γωνία 90ο και δεν ξεπερνάει την μύτξ του παπουτσιού

 Κάνεις άλμα, αφού έχεις ενεργοποιήσει την κοιλιακή σου χώρα.

4η 'Ασκηση : "Push Ups με άλμα"

Κάνεις Push ups, κρατάς την λεκάνη σου σταθερά στην ευθεία που είναι το σώμα σου. Με μικρό άλμα, φέρνεις τα πόδια μπροστά σαν να κάνεις ημικάθισμα.

Κάνεις άλμα ψηλά, προς τα πάνω, με τα χέρια ψηλά.


 

 

Tags: