Θέλεις να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου και να κάψεις λίπος στο άψε-σβήσε; Δεν έχεις παρά να ακολουθήσεις κατά γράμμα τις ασκήσεις της Μαριλίνας Βακονδίου.

Βάλε τη φόρμα σου και ξεκίνα

1η Άσκηση : "Σχοινάκι"

(Ενεργοποιείς καλά την κοιλιά σου, βάζεις δύναμη στα χέρια και στα πόδια και ξεκινάς αερόβια άσκηση με το σχοινάκι)

 

2η 'Ασκηση : "Squat με απαγωγούς"

( Κρατάς το λάστιχο σταθερά. Αφήνεις ένα μικρό άνοιγμα στα πόδια, να νιώθεις την αντίσταση από το λάστιχο, και κάνεις squat. Το βάρος πέφτει πάντα στην φτέρνα και το γόνατο σου να μην ξεπερνάει την μύτη του παπουτσιού)

( Κάνεις squat και ανοίγεις στο πλάϊ μία το δεξί πόδι και μία το αριστερό, εναλλάξ. Νιώθεις να δουλεύει, συνδιαστικά, ο απαγωγός)

3η 'Ασκηση : "Jacks"

(Ανοίγεις και κλέινεις χέρια-πόδια και κάνεις jacks. Αν κρατήσεις βαράκια θα πρέπει τα χέρια να ανεβαίνουν μέχρι το ύψος των ώμων)

4η 'Ασκηση : "Άρσεις θανάτου συνδιαστικά με flyes"

(Έξω οι ώμοι, σφιχτή η κοιλιά και χωρίς να χαλάσεις την στάση του σώματος σου κατεβαίνεις με τα βαράκια μέχρι το σημείο που είναι τα γόνατα σου)

(Εκείνη την ώρα ανοίγεις τα χέρια σου και κάνεις flyes. Δουλεύεις συνδιαστικά μηριαίο δικέφαλο μαζί με πλάτη)

5η 'Ασκηση : "Mountain climber / Σανίδα"

(Βάζεις τα χέρια τεντωμένα, κάτω από το ύψος των ώμων. Η λεκάνη σου να είναι στην ίδια ευθεία με το σώμα, ενεργοποιείς την κοιλιά σου)

(Ξεκινάς Mountain climbers στατικά. Φέρνεις μία το ένα πόδι μέσα και μία το άλλο)

Γυμναστείτε με το star.gr και την Μαριλίνα Βακονδίου: Marilina_Vak (Instagram)

Tags: