Όλες οι γυναίκες εκτός από το άγχος των περιττών κιλών έχουμε και το άγχος της κυτταρίτιδας.

Αν θέλεις να απαλλαγείς εύκολα και γρήγορα από αυτό το καθημερινό αγκάθι, μπορείς να υιοθετήσεις έναν υγιεινό τρόπο ζωής.

ΚΑΝΕ τα φρούτα και τα λαχανικά μέρος της καθημερινότητάς σου

Προσπάθησε να συνοδεύεις τα γεύματά σου με σαλάτες κατά προτίμηση φυλλώδη λαχανικά, ενώ μην παραλείπεις να τρως πολλά φρούτα. Πες ναι στα μύρτιλλα, τα κεράσια, τα πορτοκάλια, τις φράουλες, τα σταφύλια και τα μάνγκο.

ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ

Πολύ σημαντικό είναι η ενυδάτωση να γίνει μέρος της καθημερινότητας σου. Φρόντισε να πίνεις όσο το δυνατόν περισσότερο νερό.

Συνδύασε πρωτεΐνες και υδατάνθρακες

Η σωστή διατροφή θα πρέπει να περιλαμβάνει και πρωτεΐνες και υδατάνθρακες γι’ αυτό καλό θα είναι να μην αποκλείσεις καμία τροφή από το διαιτολόγιό σου.

Το αυγό, η βραστή γαλοπούλα και οι μπάρες δημητριακών χωρίς ζάχαρη είναι οι καλύτερες πρωτεΐνες που μπορείς να πάρεις, ενώ καλοί υδατάνθρακες θεωρούνται οι ψητές πατάτες και τα μακαρόνια ολικής άλεσης.

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Είναι γνωστό πως η άσκηση κάνει θαύματα γι’ αυτό θα είναι καλό κάθε μέρα να γυμνάζεσαι για τουλάχιστον 30 λεπτά.

Τι να τρως μετά τη γυμναστική

Αν νομίζεις πως επειδή έκανες μισή ώρα γυμναστική μπορείς να φας τον άμπακο. Πλανάσαι πλάνην οικτρά. Θα πρέπει να καταναλώσεις ένα ελαφρύ γεύμα. Το ιδανικό είναι μία φρουτοσαλάτα με μέλι.

Tags: