Όλες οι γυναίκες, άλλες περισσότερο και άλλες λιγότερο έχουμε το άγχος για το πώς θα βγούμε στην παραλία.

Το star.gr και η Μαριλίνα Βακονδίου σας προτείνουν τις παρακάτω ασκήσεις για γερά πόδια σε αερόβια μορφή.

 

 

1η Άσκηση : "Squat-Jump"

(Κάνεις squat. Προσέχεις τα γόνατα σου να μην ξεπερνούν την μύτη του παπουτσιού και το βάρος να πέφτει πίσω στην φτέρνα)

(Δίνεις ώθηση με τα χέρια, βάζεις πολύ δύναμη στα πόδια και ενεργοποιείς κοιλιά και γλουτό ώστε να κάνεις jump.

2η 'Ασκηση : "Plie-Jump"

(Κάνεις Plie για να δουλέψεις τους προσαγωγούς, ενώ τα πόδια "κοιτούν" προς τα έξω. Ενώ κάνεις plie, ενεργοποιείς την κοιλιά σου, βάζεις δύναμη στα πόδια και κάνεις jump).

3η 'Ασκηση : "Προβολές-Jump"

(Κάνεις Προβολές. Προσέχεις τα γόνατα σου να μην ξεπερνούν την μύτη του παπουτσιού και να βρίσκονται σε γωνία 90)

( Κάνεις Jump, ενώ φέρνεις τα πόδια εναλλάξ με αναπήδηση. Προσπάθησε να τα κρατάς σταθερά και να μην χαλαρώσουν)

Γυμναστείτε με το star.gr και την Μαριλίνα Βακονδίου: Marilina_Vak (Instagram)

Tags: