Η ώρα να βγούμε στις παραλίες έφτασε και όλες λίγο-πολύ έχουμε  άγχος για το σώμα μας.

Η Μαριλίνα Βακονδίου, μας δείχνει ένα συνδυασμό ασκήσεων για τέλειους ώμους-δικέφαλο και πόδια.

 

1η Άσκηση : "Ανεβάσματα στο Step"

( Πατάς το πόδι σου, λίγο λυγισμένο, πάνω στο step και ανεβάζεις το άλλο δίπλα στο ύψος που βρίσκεται το γόνατο σου. Κρατάς ισορροπία ενεργοποιώντας την κοιλιά και δουλεύεις αντίθετο πόδι-αντίθετο χέρι)

2η 'Ασκηση : "Ενδυνάμωση άνω κορμού"

(Κρατάς τα βαράκια σου "κολλημένα" στα πλευρά, λυγίζεις καλά τα γόνατα σου και κρατάς σταθερό τον κορμό ενώ δουλεύεις τα χέρια σου λυγισμένα. Μία μπροστά και μία πίσω. Σαν να τρέχεις

3η 'Ασκηση : "Δικέφαλος με ώμους (Συνδιαστική)"

(Λυγισμένα πόδια, σταθερός ο κορμός και ξεκινάς να ενεργοποιήσεις τον δικέφαλο σου)

(Ενώ συνδιαστικά φέρνεις, κυκλικά, τα χέρια σου προς τα πάνω μέχρι να κλείσουν. Ώστε να δουλεύουν και οι ώμοι)

4η 'Ασκηση : "Squat με ώμους μαζί"

(Κάνεις squat, κολλάς την πλάτη σου στον τοίχο και κρατάς ένα βαράκι ή μία medicine ball)

(Προσέχεις όλο το βάρος να πέφτει στην φτέρνα, τα γόνατα να μην ξεπερνάνε την μύτη του παπουτσιού και συνδιαστικά δουλεύεις τους ώμους. Ενώ παράλληλα τεντώνεις τα χέρια μπροστά και πίσω μέχρι να ακουμπήσεις τον τοίχο).

Γυμναστείτε με το star.gr και την Μαριλίνα Βακονδίου: Marilina_Vak (Instagram)

 

Tags: