Αυτές είναι δύο βασικές ασκήσεις για να ενεργοποιήσεις τον δικέφαλο και τον τρικέφαλο σου. Και δύο ασκήσεις ισορροπίας για ενδυνάμωση και σύσφιξη στα πόδια.


1η Άσκηση : "Ασκήσεις για δικέφαλο και γάμπες"

 Κράτησε ισορροπία στις μύτες των ποδιών σου, σφίξε καλά τον κορμό σου και συνδιαστικά βάλε δύναμη στα χέρια για να δουλευει ο δικέφαλος.

 

2η 'Ασκηση : "Ασκήσεις για τρικέφαλο"

 Λύγισε τα πόδια σου, ρίξε το βάρος μπροστά και κόλλησε τα χέρια σου στα πλευρά σου.

 Τέντωσε τα χέρια σου μέχρι πίσω, ένω είναι "κολλημένα" στα πλευρά σου.

 

3η 'Ασκηση : "Ασκήσεις για απαγωγούς από όρθια θέση"

 Πάτα σταθερά στα πόδια σου και λύγισε τα ελαφρά. Ενεργοποίησε την κοιλιά σου.

 Κάνε απαγωγές ποδιών, από όρθια θέση, και δούλεψε την ισορροπία σου με τα χέρια στην μέση.

 

 "Ασκήσεις για γλουτό και μυριαίο δικέφαλο από όρθια θέση"

Λύγισε καλά το ένα πόδι, κράτησε ισορροπία, σφίξε κορμό και τέντωσε το άλλο πόδι πίσω.

 Κάνε ένα μικρό αλματάκι και φέρε το πίσω πόδι, μπροστά.

Γυμναστείτε με το star.gr και την Μαριλίνα Βακονδίου: Marilina_Vak (Instagram)

 

Tags: