Ασκήσεις για να ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας και να έχετε καλή φυσική κατάσταση. Μικρό κυκλικό από 5 ασκήσεις για πόδια και άνω κορμό. Αν δεν έχετε step χρησιμοποιήστε ένα μικρό σκαλοπατάκι ή κάντε τις ασκήσεις σας ενώ πατάτε στο έδαφος.

1η Άσκηση: "Μικρά αλματάκια με εναλλάξ αντίθετο πόδι - αντίθετο χέρι"

Λυγίζεις τα πόδια σαν να κάνεις ένα μικρό ημικάθισμα και ξεκινάς αναπηδήσεις με αντίθετο πόδι - αντίθετο χέρι (εναλλάξ).

2η Άσκηση : "Πλάγια βήματα"

Πάλι με τα πόδια λυγισμένα σαν να κάνεις ημικάθισμα και ξεκινάς πλάγια βήματα. Μία το ένα πόδι, μία το άλλο. Προσπαθείς το βάρος σου να πέφτει στην φτέρνα.

3η Άσκηση : "Squat jump μία με ανοιχτά πόδια και μία με κλειστά"

Κάνεις ένα ημικάθισμα και ξεκινάς μία με ανοιχτά πόδια.

Μία με κλειστά πόδια και το βάρος σου πέφτει στην φτέρνα. Προσέχεις τα γόνατα σου να μην ξεπερνούν τις μύτες του παπουτσιού.

4η Άσκηση : "Μικρές γροθιές για ενδυνάμωση κορμού"

Βάζεις τα χέρια μπροστά από το στέρνο σου, λυγισμένα.

Ενεργοποιείς καλά την κοιλιά σου και ξεκινάς μικρές γροθιές στην ευθεία σου, μία με το ένα χέρι και μία με το άλλο.

Λυγίζεις λίγο τα πόδια σου, κρατάς σταθερό τον κορμό σου, ενεργοποιείς την κοιλιά σου και συνεχίζεις με μικρές γροθιές προς το πλάι. Μία δεξιά και μία αριστερά εναλλάξ.