Ακολουθήστε τις οδηγίες της Μαριλίνας Βακονδίου και με τις παρακάτω ασκήσεις θα δείτε να μεταμορφώνονται οι κοιλιακοί, τα πόδια και οι γλουτοί σας!

1η Άσκηση : "Απαγωγές ποδιών"

 Ξαπλώνεις στο πλάι με τα πόδια τεντωμένα και σφίγγεις την κοιλιά σου.

Ανοίγεις το πόδι τεντωμένο, προς τα πάνω. Ενώ κρατάς σταθερό τον κορμό σου, κάνεις απαγωγές ποδιών.

2η 'Ασκηση : "Ασκήσεις για γλουτό και ράχη"

 Ξαπλώνεις μπρούμυτα, με τα πόδια λίγο ανοιχτά, και βάζεις τα χέρια σου στο ύψος της λεκάνης.


 Πιέζεις τα πόδια προς τα πάνω, ενώ ενεργοποιείς καλά τον γλουτό και την ράχη σου.

 

3η 'Ασκηση : "Πλάγιοι Κοιλιακοί με γόνατα στο έδαφος"

 Κάθεσαι στα γόνατα και τεντώνεις τα χέρια σου πάνω.

 Σρίβεις τον κορμό σου μία αριστερά και μία δεξιά, εναλλάξ, ενώ πρώτα έχεις ενεργοποιήσει καλά την κοιλιά σου.

 

4η 'Ασκηση : "Πλάγιοι Κοιλιακοί με διαγώνια στροφή"

 Παραμένεις στην ίδια θέση και φέρνεις τα χέρια μπροστά σου. Στρίβεις, και πάλι, τον κορμό σου μία δεξιά και μία αριστερά. Όταν στρίβεις κατεβάζεις τα χέρια σου προς τα κάτω και λίγο διαγώνια. Δίνεις έμφαση στην κοιλιακή σου χώρα.

Γυμναστείτε με το star.gr και την Μαριλίνα Βακονδίου: Marilina_Vak (Instagram)

 

Tags: