1η Άσκηση : "Plie με πιέσεις ώμων"

 Κάνεις plie, για να δουλεύουν οι προσαγωγοί σου. Βάζεις τα χέρια σου λυγισμένα στο ύψος των ώμων, ενώ οι καρποί σου "κοιτάνε" προς τα έξω.


Κάνεις πιέσεις ώμων ενώ παράλληλα δουλεύεις και τους προσγωγούς σου.

 "Squat με απαγωγές ώμων"

 Κάνεις squat, προσέχεις τα πόδια σου να μην ξεπερνάνε την μύτη του παπουτσιού, και το βάρος να πέφτει στην φτέρνα.


Την ώρα που ανεβαίνεις από το squat κάνεις απαγωγές ώμων. Ανοίγεις τα χέρια σου προς τα πάνω χωρίς να ξεπεράσεις το ύψος που βρίσκονται οι ώμοι σου.

 "Γυναικεία Push-Ups"

 Κάνεις Push ups βάζοντας τα γόνατα σου σταυρωμένα κάτω και τα χέρια σου ανοιχτά κάτω από το ύψος των ώμων.

 Γονατίζεις και ανοίγεις λίγο τα πόδια σου στην ευθεία που βρίσκεται η λεκάνη σου.

 "Γυναικεία Push-Ups με παραλλαγή"

 Βάζεις τα γόνατα σου σταυρωμένα κάτω και κάνεις κάμψη με παραλλαγή. Μετά από κάθε κάμψη ακουμπάς μία τον αντίθετο ώμο και μία τον άλλο (εναλλάξ).

Γυμναστείτε με το star.gr και την Μαριλίνα Βακονδίου: Marilina_Vak (Instagram)

 

Tags: