1η Άσκηση : "Προβολές"

Βάζεις ευθεία το σώμα σου. Το πόδι να μην ξεπερνάει την μύτη του παπουτσιού και να είναι ανοιχτό σε ορθή γωνία (90°).

Ξεκινάς να κάνεις προβολές, μία το δεξί πόδι και μία το αριστερό.

2η Άσκηση : "Άρσεις Θανάτου"

Ρίχνεις το βάρος σου μπροστά. Λυγίζεις ελαφρά τα γόνατα σου. Κάνεις άρσεις, δουλεύοντας μηριαίο δικέφαλο και γλουτό.

3η Άσκηση : "Κλειστή Κωπηλατική"

Βάζεις τα χέρια ακριβώς κάτω από τους ώμους, τεντωμένα, ενω τα πόδια είναι λυγισμένα. Όλο το σωματικό βάρος πέφτει μπροστά.

Τραβάς τα χέρια σου προς τα πίσω κάνοντας κλειστή κωπηλατική. Κρατάς τα χέρια σου "κολλημένα" κοντά στα πλευρά σου.

4η Άσκηση : "Ανοιχτή Κωπηλατική"

Βάζεις τα χέρια ακριβώς κάτω από τους ώμους, τεντωμένα, ενω τα πόδια είναι λυγισμένα. Όλο το σωματικό βάρος πέφτει μπροστά..

Κάνεις ανοιχτή κωπηλατκή. Ανοίγεις τα χέρια σου στην ευθεία των ώμων.

 

Γυμναστείτε με το star.gr και την Μαριλίνα Βακονδίου: Marilina_Vak (Instagram)