Όταν βγαίνετε στην παραλία φορώντας το μαγιό σας νιώθετε άβολα με το σώμα σας; H κοιλιά σας δεν είναι τόσο επίπεδη όσο θα θέλετε, αλλά ούτε και οι ραχιαίοι σας μυς είναι ικανοποιητικοί;

Προλαβαίνετε να βελτιώσετε την εικόνα του σώματός σας ακολουθώντας βήμα-βήμα τις ασκήσεις της Μαριλίνας Βακονδίου

 

1η Άσκηση : "Πλάγιοι κοιλιακοί με στροφές"

(Βάζεις τα γόνατα σου σταθερά, λυγισμένα στο πάτωμα, και πατάς στην φτέρνα. Ενεργοποιείς την κοιλιά σου, πηγαίνεις το κορμό σου προς τα πίσω (45°) και δουλεύεις μόνο άνω κορμό. Μία δεξιά και μία αριστέρα)

2η 'Ασκηση : "Πλάγιοι κοιλιακοί με γόνατα εναλλάξ"

(Ξαπλώνεις κάτω, βάζεις τα χέρια πίσω από τον αυχένα. Λυγίζεις το ένα γόνατο, σταθερά στο πάτωμα. Το άλλο γόνατο τεντωμένο στον αέρα. Δουλεύεις αντίθετο χέρι με αντίθετο πόδι)

(Επαναλαμβάνεις την ίδια άσκηση αλλάζοντας χέρι και πόδι)

3η 'Ασκηση : "Σανίδα"

(Βάζεις σταθερά τους αγκώνες σου πάνω στο fitball (ή στο έδαφος) και ενεργοποιείς την κοιλιακή σου χώρα. Στηρίζεσαι στις μύτες του ποδιού και δουλεύεις αργά και με ισορροπία, μπρός-πίσω)

4η 'Ασκηση : "Ραχιαίοι από όρθια θέση"

(Βάζεις τα χέρια σου μπροστά στο στήθος, λυγίζεις τα γόνατα σου και τα πόδια σου είναι ανοιχτά στο ύψος της λεκάνης. Η πλάτη σου πρέπει να έχει κλίση πρός τα μέσα)

(Ακουμπάς με τους αγκώνες σου τα γόνατα σου, ενώ η λεκάνη κάνει μία μικρή καμπύλη)

Γυμναστείτε με το star.gr και την Μαριλίνα Βακονδίου: Marilina_Vak (Instagram)

Tags: