Ήρθε η ώρα να βάλεις το μπικίνι σου και να βγεις στις παραλίες για να δροσιστείς όμως σ’ έχει πιάσει μία μικρή ανασφάλεια;

Το στήθος σου και οι τρικέφαλοί σου δεν είναι τόσο εντυπωσιακοί όσο θα ήθελες; Μην σε πιάνει πανικός, προλαβαίνεις αν ακολουθήσεις τις ασκήσεις της Μαριλίνας Βακονδίου  να έχεις μέσα σε λίγο καιρό το επιθυμητό αποτέλεσμα.

1η Άσκηση : "Push Ups (Κλειστή λαβή)"

( Στηρίζεις τα χέρια σου, κλειστά, κάτω από τους ώμους. Τεντώνεις τα πόδια σου πίσω, ενεργοποιείς την κοιλιά σου και ετοιμάζεσαι να κάνεις κάμψη)

( Κάνεις κάμψη. Ρίχνεις το βάρος σου μπροστά, με κολλημένους τους αγκώνες στα πλευρά σου)

2η 'Ασκηση : "Βυθίσεις Τρικεφάλου"

( Στηρίζεις τα χέρια σου, στην ευθεία που είναι ο αγκώνας σου. Λυγίζεις τα γόνατα και πατάς στην φτέρνα)

(Πραγματοποιείς την άσκηση τρικεφάλου)

3η 'Ασκηση : "Βυθίσεις με παραλλαγή"

( Αφού κάνεις τις βυθίσεις, λυγίζεις το πόδι σου που στηρίζεται στη φτέρνα, και έχεις το άλλο πόδι σηκωμένο στον αέρα)

( Μία το αριστερό πόδι και μία το δεξί, εναλλάξ)

Γυμναστείτε με το star.gr και την Μαριλίνα Βακονδίου: Marilina_Vak (Instagram)

 

Tags: