Ήρθε η ώρα να βάλεις το μαγιό σου και να βγεις στην παραλία όμως νιώθεις ανασφάλεια με το σώμα σου;

Τώρα προλαβαίνεις να αποκτήσεις λεπτά και γυμνασμένα ποδιά αρκεί να είσαι συνεπής στις ασκήσεις για προσαγωγούς που θα σου δείξει η Μαριλίνα Βακονδίου.

1η Άσκηση : "Πλάγιες προβολές"

(Το γόνατο δεν ξεπερνάει την μύτη του παπουτσιού)

 (Ξεκινάμε με το αριστερό πόδι. Όλο το βάρος πέφτει πίσω στην φτέρνα και οι ώμοι είναι ευθεία)

(Αλλάζω πόδι και επαναλαμβάνω την άσκηση)

2η 'Ασκηση : "Plie με παραλλαγές"

( Ο γλουτός είναι μέσα. Τα πόδια "κοιτάνε" προς τα έξω (στάση 'plie') και βάζω τα χέρια στην μέση)

(Για να το δυσκολέψεις, παραμένεις στην ίδια θέση και βάζεις τα χέρια πίσω από το κεφάλι)

(Σφίγγουμε πάρα πολύ τα πόδια, να νιώθεις ότι δουλεύουν οι προσαγωγοί, και κάνεις βήματα μπροστα΄και πίσω. Όσο πιο χαμηλά μπορείς)

(Plie και Jump. Βάζεις δύναμη στην κοιλιά και τα πόδια, δίνεις ώθηση με χέρια-πόδια και κάνεις jump-plie)

Γυμναστείτε με το star.gr και την Μαριλίνα Βακονδίου: Marilina_Vak (Instagram)

Tags: