Τώρα που το καλοκαίρι πλησιάζει και όλες σιγά- σιγά βγαίνουμε στην παραλία, σίγουρα θέλουμε το σώμα μας να είναι σε καλή κατάσταση.

Αν θέλετε λοιπόν να διώξετε το λίπος και να αποκτήσετε γραμμωμένους κοιλιακούς, δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τις παρακάτω ασκήσεις που προτείνει η γυμνάστρια Μαριλίνα Βακονδίου.

 

1η Άσκηση : "Πλάγιες κάμψεις κορμού από γονατιστή θέση"

(Γονατίζεις στο ύψος της λεκάνης και βάζεις τα χέρια πίσω από το κεφάλι)

(Σφίγγεις κορμό και κάνεις πλάγια καμψη, δεξιά κι αριστερά)

2η 'Ασκηση : "Άρσεις ποδιών, εναλλάξ, από ύπτια θέση"

(Ξαπλώνεις. Βάζεις τα χέρια κάτω από την λεκάνη. Τεντώνεις πόδια)

(Στην συνέχεια κάνεις άρσεις ποδιών, εναλλάξ)

3η Άσκηση : "Κάμψεις γονάτων, προς τον θώρακα, εναλλάξ"

(Ξαπλώνεις ανάσκελα. Πιέζεις καλά την λεκάνη κάτω, σφίγγεις κορμό και λυγίζεις τα γόνατα 90° εναλλάξ)

4η Άσκηση : "Πλάγια σανίδα"

(Βάζεις τον αγκώνα κάτω από το ύψος των ώμων και ανεβάζεις τον κορμό πάνω)

(Τεντώνεις το χέρι πάνω και ανεβοκατεβάζεις την λεκάνη)

Γυμναστείτε με το star.gr και την Μαριλίνα Βακονδίου: Marilina_Vak (Instagram)

 

Tags: