Ας το παραδεχτούμε, τα τηγανιτά και τα αναψυκτικά είναι ιδιαίτερα γευστικά κι αγαπημένα μας, είναι, όμως κι υπεύθυνα για το φούσκωμα στην περιοχή της κοιλιάς και την κατακράτηση υγρών.

Το φούσκωμα στην κοιλιά, επίσης, αποδίδεται σε κατανάλωση φυτικών ινών και σε ψυχοσωματικούς παράγοντες. Έτσι, λοιπόν, για να βοηθήσουμε στη φυσική σου κατάσταση και για να απαλλαχθείς από το πρήξιμο μια και καλή, προτείνουμε 3 τρόπους που μπορούν να κάνουν τη διαφορά:

  1. Πίνε νερό. Γέμιζε το μπουκάλι σου ξανά και ξανά. Επιπλέον, μπορείς να προσθέσεις συστατικά που διώχνουν τις τοξίνες κι αναζωογονούν, όπως τζίντζερ και λεμόνι.
  2. Βάλε κάλιο στην καθημερινότητά σου. Το κάλιο είναι ηλεκτρολύτης που βοηθάει τα νεφρά σου να αποβάλλουν την extra ποσότητα αλατιού που έχει αποθηκευτεί. Κάλιο μπορείς να βρεις σε μπανάνες, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, πεπόνι και σε εσπεριοδοειδή.
  3. Περπάτα! Με τον τρόπο αυτό ιδρώνεις και αποβάλλεις τις τοξίνες. Η καθιστική ζωή είναι ο Νο1 φίλος του φουσκώματος, οπότε λάβε τα μέτρα σου.

 

Tags: