Το καλοκαίρι έρχεται και νιώθετε πως δεν έχετε  χάσει τα περιττά κιλά για να μπορέσετε να βγείτε  στην παραλία;

Αν ανήκετε  στην κατηγορία εκείνων των γυναικών που δε μοιάζουν διατεθειμένες να στερηθούν τα φαγητά που τους αρέσουν, πάρτε  χαρτί και στυλό και σημειώστε  3 tips που θα σας  βοηθήσουν.

ΝΕΡΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ

Ένα μισάωρο πριν φάτε,  κατανάλωσε ένα ποτήρι ή και δύο αν μπορείτε νερό. Επιστημονική έρευνα που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση Obesity έδειξε πως  όσοι έπιναν νερό πριν από τα γεύματα έχαναν πάνω από πέντε φορές περισσότερα κιλά από εκείνους που δεν έπιναν.

ΠΕΙΤΕ ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΣΟΥΠΕΣ

Φροντίστε κάθε μέρα να καταναλώνετε μία σούπα της επιλογής σας. Επιστημονική έρευνα που διεξήχθη το 2007 είχε δείξει πως όσοι κατανάλωναν σούπες χαμηλών λιπαρών αδυνάτιζαν ευκολότερα.

ΒΑΛΤΕ ΑΡΩΜΑ ΣΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΣΑΣ

Μην διστάσετε να βάλετε μπαχαρικά, πιπέρι ή όποιο άλλο μυρωδικό θέλετε στο πιάτο σας αφού αυτό όχι μόνο δεν θα σας βλάψει αλλά θα σας βοηθήσει να χάσετε και βάρος. Είναι γνωστό πως τα καυτερά μπαχαρικά καίνε το λίπος, ενώ παράλληλα η μυρωδιά τους σου σπάει τη μύτη με αποτέλεσμα να χορταίνεις πριν φας.

 

Tags: