Όταν χτενίζεστε ή όταν λούζεστε παρατηρείτε πως χάνετε πολλά μαλλιά; Τώρα μπορείτε να το αλλάξετε, βελτιώνοντας απλά τη διατροφή σας.

Πείτε ναι στις τροφές που είναι πλούσιες σε φολικό οξύ, σίδηρο, ψευδάργυρο και χαλκό.

Εντάξτε στο διαιτολόγιό σας τα όσπρια και κυρίως τις φακές και τα φασόλια. Όσον αφορά τις σαλάτες, επιλέξτε φυλλώδη πράσινα λαχανικά όπως μαρούλι, σπανάκι, ραδίκια, σέσκουλο, πράσινες πιπεριές και ρόκα.

Παράλληλα και οι τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνη C συμβάλλουν στην ανάπτυξη της τρίχας και στην ενδυνάμωσή της. Επιλέξτε λοιπόν χρωματιστές πιπεριές και μαγειρέψτε τες όπως θέλετε ή φάτε τες ωμές.

Το βράδυ με το ποτάκι σας μπορείτε άνετα να καταναλώσετε ξηρούς καρπούς, όπως αμύγδαλα, φιστίκια και κουκουνάρι, τροφές πλούσιες σε ιχνοστοιχεία και χαλκό. 

Tags: