Τα Γαλλικά γυναικεία εσώρουχα δεν έχουν πει την τελευταία τους λέξη, στη βιομηχανία της μόδας, καθώς σκοπεύουν να απαντήσουν στον ανταγωνισμό από την Αμερική και την Ασία, ποντάροντας στο μοναδικό τους στυλ.

Σε μια εποχή που οι σέξι δημιουργίες της Victoria Secret, κατακτούν όλο και μεγαλύτερα μερίδια της παγκόσμιας αγοράς, δεκατέσσερις Γαλλικές φίρμες, ανάμεσά τους οι Chantelle, Maison Lejaby, Aubade, ενώνουν τις δυνάμεις τους σε ένα κοινό ντεφιλέ, στην καρδιά της Γαλλικής πρωτεύουσας.

Όταν, όμως, μιλάμε για στυλ , το πρώτο που μας έρχεται στο μυαλό είναι το Γαλλικό , όπου κυριαρχεί η απλότητα. Οι Γαλλίδες καταφέρνουν να δείχνουν κομψές και σικάτες ,με ελάχιστα. Η επίδειξη γυναικείων εσωρούχων ''made in France'', δεν είχε φανταχτερή σκηνοθεσία ή τα σούπερ μοντέλα που χρησιμοποιεί η Αμερικανική Victoria Secret.

Επιλέγοντας τον ''πόλεμο'', αλλά κρατώντας την απίστευτη κομψότητα , η Γαλλική εκδήλωση ''Lingerie mon amour'', επέλεξε τη λιτότητα , την κλασσική μουσική και μοντέλα σχετικά άγνωστα για να αναδείξει τη γοητεία της νέας συλλογής. Με βεντάλιες, λευκές περούκες και κρινολίνα τα μοντέλα παρέπεμπαν στη Μαρία Αντουανέτα , και ο χώρος σε μπουντουάρ των Βερσαλλιών.

Το ντεφιλέ απέτισε  φόρο τιμής και στο μεταπολεμικό στυλ, του Κριστιαν Ντιορ και του Υβ Σεν Λοράν. Μοιραίες γυναίκες με σμόκιν σακάκια και ζαρτιέρες υπογράμμισαν τη γοητεία. Η ρομαντική πινελιά του σόου ήταν όταν η πασαρέλα γέμισε συλφίδες με τατουαζ, αναδεικνύοντας τα παστέλ χρώματα.

Το δυνατό σημείο των Γαλλικών εσωρούχων, είναι η τεχνική της ραφής τους , της ένωσης 30 έως 40 κομματιών , που απαιτεί μεγάλη εμπειρία και τεχνογνωσία. Η Γαλλία μπορεί να έχει την πρωτιά στα εσώρουχα ανώτερης ποιότητας , έρχεται  όμως τέταρτη στην κατάταξη μετά την Κίνα, την Ταιβάν και τη Σρι Λάνκα, βάσει των κομματιών που παράγει.