​Χτενίζεσαι και οι μισές τρίχες μένουν στη βούρτσα; Έχεις δοκιμάσει πολλά σαμπουάν κατά της τριχόπτωσης όμως τα μαλλιά σου συνεχίζουν να πέφτουν;

Ό, τι κι αν κάνεις αν δεν βελτιώσεις τη διατροφή σου το πρόβλημα θα παραμείνει.

Προτιμήστε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Α όπως κόκκινο κρέας, μουρουνέλαιο, ψάρια και εμπλουτισμένο γάλα.

Ναι πείτε και στις τροφές που είναι πλούσιες σε Β12 όπως είναι το κοτόπουλο, τα ψάρια, τα αυγά, το χοιρινό και η σόγια.

Και η Βιταμίνη C είναι απαραίτητη για τον οργανισμό μας. Απολαύστε μία στυμμένη πορτοκαλάδα, ένα μπολ με πεπόνια, μία πράσινη σαλάτα αλλά και ντομάτες.

Παράλληλα μπορείτε να καταναλώσετε τροφές που είναι πλούσιες σε ψευδάργυρο όπως ψάρια, μύδια, γαρίδες και στρείδια.

Και φυσικά μην ξεχνάτε να πίνετε αρκετό νερό αφού η επαρκής ενυδάτωση είναι βασικός παράγοντας για την υγεία των μαλλιών.