Αυτό που λένε "αν θες να αδυνατίσεις πρέπει να το... ράψεις" είναι μέγας μύθος. Δεν χρειάζεται να φτάσεις στο σημείο να πεινάς, προκειμένου να χάσεις κιλά. Αρκεί να τρως σωστά, συχνά (κάθε τρεις ώρες) και τα γεύματά σου να είναι θρεπτικά αλλά όχι παχυντικά. Επίσ��ς, αν για παράδειγμα ξέρεις ότι έχεις δυσανεξία στη γλουτένη, καλό είναι να την αποφεύγεις. Αν πάλι, ο οργανισμός σου δυσκολεύεται να κάνει καύσεις μετά τις 20.00-21.00 το βράδυ, φρόντισε το τελευταίο σου γεύμα να είναι νωρίς. Κοινώς: άκου τον οργανισμό σου και βοήθησέ τον! Μην έχεις διαρκώς απαιτήσεις, χωρίς να προσπαθείς.

etyjwryjwryjryj.jpg

Παρακάτω θα δεις ποιες τροφές θα σε βοηθήσουν να αδυνατίσεις φέτος το καλοκαίρι...

-Σμέουρα: Τα σμέουρα περιέχουν φλαβονοειδή, που βοηθάνε το σώμα να παράγει την αδιπονεκτίνη, μια ορμόνη η οποία έχει συνδεθεί με χαμηλότερα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα και με την ενεργοποίηση του μεταβολισμού. Επίσης, είναι μια καλή πηγή φυτικών ινών γι αυτό και σας κρατάνε χορτάτους για πολλές ώρες.Βατόμουρα

Μια έρευνα που διεξάχθηκε στο Πανεπιστήμιο του Michigan έδειξε ότι μια διατροφή πλούσια σε βατόμουρα, μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που το λίπος αποθηκεύεται στο σώμα και επίσης μπορεί να μειώσει τη κοιλιακός λίπος. Επιλέξετε αυτά τα γευστικά φρούτα για να κάνετε την απώλεια βάρους εύκολη υπόθεση.

ετυξευτξερυ.jpg


-Καρπούζι: Το καρπούζι αποτελείται από 92% νερό, για αυτό και είναι το ι��ανικό σνακ όταν θέλετε να ενυδατωθείτε. Αν εντάξετε το καρπούζι στην καθημερινή σας διατροφή, θα μπορέσετε να νικήσετε τις λιγούρες σας για τα γλυκά και θα χάσετε πολύ πιο εύκολα κιλά.

-Acai Berry: Το Acai Berry είναι ένα υπέρ-φρούτο με ευεργετικές ιδιότητες από τα δάση του Αμαζονίου. Έχει αποδειχτεί από κλινικές μελέτες ότι αυτό το εξωτικό φρούτο βοηθάει στην απώλεια βάρους, κάτι που συζητιέται τον τελευταίο καιρό σε όλο τον κόσμο. Το Acai είναι επίσης μια καλή πηγή ανθοκυανίνης, η οποία συμβάλει στην αύξηση του μεταβολισμού.

-Αγγούρια: Τα αγγούρια αποτελούνται από 95% νερό, κάτι που τα καθιστά ένα φυσικό διουρητικό, το οποίο βοηθάει το σώμα να μειώσει τις κατακρατήσεις. Οι επιλογές είναι άπειρες, μπορείτε να καταναλώσετε αυτό το λαχανικό σκέτο, σε σαλάτες ή μαζί με ένα ντιπ από γιαούρτι.

ςτη;ετη;εη.jpg

-Καρότα: Τα καρότα αποτελούν μια καλή λύση για σνακ. Φάτα είτε σε "μπαστούνια" μαζί με αγγουράκια αντί για ξηρούς καρπούς ή τσιπς, είτε σε σαλάτα. Άσε που θα ενεργοποιήσουν την μελανίνη σου και θα μαυρίσεις και περισσότερο! Τί καλύτερο δηλαδή;

-Λάχανο: Το λάχανο μειώνει τις κατακρατήσεις και βοηθάει να χάσετε κιλά. Αν εντάξετε την λαχανοσαλάτα στη διατροφή σας τότε θα αρχίσετε να βλέπετε πιο γρήγορα τα αποτελέσματα από το γυμναστήριο. Προσέξετε όμως, να μην καταναλώνετε το λάχανο μαζί με μαγιονέζα ή άλλες θερμιδογόνες σος γιατί θα έχετε αντίθετα αποτελέσματα από τα αναμενόμενα.

-Κολοκυθάκια: Τα κολοκυθάκια είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και χαμηλά σε θερμίδες. Τι καλύτερη επιλογή για όσους θέλουν να χάσουν βάρος; Εντάξετε τα κολοκυθάκια σε όλα σας τα πιάτα και απολαύσετε τα.