​Θέλεις φλατ κοιλιά όμως βαριέσαι φρικτά τη γυμναστική; Τώρα μπορείς να την αποκτήσεις εύκολα και γρήγορα!

Φρόντισε ακόμα κι όταν δεν διψάς να πίνεις 6 με 7 ποτήρια νερό καθώς η αφυδάτωση είναι γνωστό πώς προκαλεί φούσκωμα.

Μην καταναλώνεις το φαγητό σου γρήγορα αλλά αργά γιατί το σώμα χρειάζεται χρόνο για να διασπάσει τις τροφές που εισέρχονται στο στομάχι και το έντερο.

Προτίμησε να καταναλώσεις προβιοτικά καθώς βοηθάνε το πεπτικό σύστημα και προλαμβάνουν το φούσκωμα.

Όσο δύσκολο κι αν σου φαίνεται μετρίασε το στρες σου, καθώς το άγχος δημιουργεί φουσκώματα.

Προτίμησε αντί να χρησιμοποιείς το αυτοκίνητό σου για όλες τις διαδρομές να περπατάς 30 λεπτά την ημέρα.