Το χειμώνα μπορείς να φοράς ρούχα έτσι ώστε να κρύβεις την κοιλίτσα που έχεις κάνει όμως το καλοκαίρι είναι αδύνατον;

Όλοι σου λένε να «πλακωθείς» στους κοιλιακούς αλλά η γυμναστική σου φαντάζει βαρετή; Άλλαξε απλά τις διατροφικές σου συνήθειες.

Ξεκίνα το πρωινό σου καταναλώνοντας δημητριακά ολικής άλεσης και όχι λευκά. Έρευνες έχουν δείξει πως όσοι καταναλώνουν προϊόντα ολικής άλεσης έχουν λιγότερες πιθανότητες να αποθηκεύσουν λίπος στην περιοχή της κοιλιάς.

Πες ναι στο αυγό καθώς καθώς το ασπράδι είναι εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης αν το φάτε βραστό έχει ελάχιστες θερμίδες.

Αν σας αρέσουν οι σαλάτες προσθέστε σε αυτές αβοκάντο το οποίο, όπως έχει αποδειχθεί μειώνει την «κακή» χοληστερίνη η οποία και είναι υπεύθυνη για τα περιττά κιλά.

Νιώθετε διψασμένος; Πιείτε ένα γκρέιπφρουτ το οποίο εκτός του ότι θα σας κάνει να νιώθετε χορτάτος για πολλές ώρες, είναι και πλούσιο σε βιταμίνη C!