Χτενίζεσαι και οι μισές τρίχες σου μένουν στην χτένα, ενώ τα μαλλιά σου ολοένα συνεχίζουν να μειώνονται;

Ήρθε η ώρα να πεις αντίο μια για πάντα στα θαμπά και αδύναμα μαλλιά χωρίς να σπαταλήσεις ούτε ένα ευρώ!

Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να εντάξεις στα γεύματά σου κάποιες τροφές που θα σε βοηθήσουν.

ingredient130_avga.jpg

Το αυγό δεν σε βοηθάει μόνο να διατηρείς την καλλίγραμμη σιλουέτα σου, αλλά και στο να αποκτήσεις «πλούσια μαλλιά» καθώς η βιταμίνη Β που περιέχει προωθεί την αύξηση του τριχωτού της κεφαλής και την εμφάνιση νέων θυλάκων.

foods_i01.jpg

Πες ναι στο κρέας και ειδικά στο άπαχο καθώς η απόκλισή του από την διατροφή σου οδηγεί στην αναιμία και στα χαμηλά επίπεδα σιδήρου, χαρακτηριστικά που ευθύνονται για την τριχόπτωση ενώ μπορούν να οδηγήσουν ακόμα και στην φαλάκρα.

49-21-thumb-large.jpg

Αν είσαι λάτρης των θαλασσινών μπορείς να επιλέξεις στρείδια τα οποία εκτός από την λίμπιντο να αυξήσουν και την ποσότητα των μαλλιών σ��υ λόγω του ψευδάργυρου. Ο ψευδάργυρος βοηθά στην παραγωγή ανδρογόνων τα οποία βοηθούν στην ανάπτυξη των μαλλιών.

sardeles_me_feta_sto_fourno.jpg

Παράλληλα μπορείτε να καταναλώσετε σολομό, σαρδέλες, ρέγκα και κολλιούς καθώς περιέχουν καλά λιπαρά (Ω3).

bloomsdale_spinach_seeds.jpg

Τα γεύματά σου μπορείς να τα συνοδεύσεις με σαλάτες σπανάκι, μπρόκολο και μαρούλι τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνες Α και C!

bananes2202.jpg

Tέλος για επιδόρπιο μπορείς να επιλέξεις φράουλες, πορτοκάλια, εσπεριδοειδή και μπανάνες κάτι που θα χαρίσει στα μαλλιά σου εκτός από όγκο και λάμψη.